Missförstånd

Po!
Du har inte riktigt förstått det hela rätt. Jag tycker egentligen inte alls om männiksor i åldern 7-19 men det råkar vara så att det faktiskt är rätt stor skillnad på att arbeta med dom. Jag lovar dig att dom inte alls är lika pissigt jobbiga i skolan som de är på bussen, på stan eller vart du nu kan hitta äckliga fjortisar.
Jag är lika stor misantrop som dig Po och det är verkligen något vi ska vara stolta över. Varför tycka om folk liksom? Förutom de utvalda och självklart älskvärda.
En annan grupp människor som är fruktansvärt jobbiga är mammor med barnvagnar! Fan vilken plats dom tar!! Gaaahhh! Fick trängas som jag vet inte vad inne på H&M idag för att det var en barnvagnskolision.

Jag är glad idag. Fråga mig inte varför men idag råkar det helt enkelt bara vara så!

Kommentarer
Postat av: Po

Folk som inte har koll på sina paraplyer är också asjobbiga. En dag kommer jag få en paraplypigg i ögat.

2006-12-10 @ 17:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback