Dags igen...

Kanske dags att uppdatera sin blogg. Har inte varit speciellt frekvent senaste tiden. Har haft Hanna på besök och idag har jag skrivit tenta. Känns skönt att ha skrivit den, alltid lika skön känsla efter en tenta. Inte lika skönt att börja nya kursen imorgon med heldag från 8.15-16. Mindre kul. Hade behövt en ledig dag imorgon, bara slappa. Fast å andra sidan bär det av till västkusten på onsdag så resten av veckan kommer vara lugn, eller ja lugn på pluggfronten iaf.
Helgen tillbringades framför mina böcker och min tv. Hade en riktig filmhelg. Såg en massa bra. Ibland är det rätt skönt att se film ensam, kunna välja det man själv vill se utan att någon annan har synpuknter på filmvalet.
Emelie! Kul att höra att du läser min blogg, förlåt mig men jag är sämst på att ringa. Men du råkar inte vara på västkusten i helgen?
Känner en förkylning som sitter i kroppen, hoppas den försvinner, vill inte vara sjuk när jag kommer hem. Ska ju till Rockbaren med dom gamla goingarna hemma på fredag. Då passar det INTE med förkylning.

För övrigt mår jag bra...så ni behöver inte tro att jag har avlidit eller så bara för att jag inte skriver i min blogg så ofta. Skärpning Isabell.

Over and out...


Kommentarer
Postat av: En sliten å trött Po

Varför heter det arg som ett bi? Är bin verkligen arga? Jag tycker mest att de bara är..

2006-11-06 @ 23:05:20
Postat av: Emelie

Bella! Gå på rockbaren utan mig?? Att du bara vågar! Tyvärr e jag inte på the westcoast i helgen, var där förra helgen... typiskt! Ses i jul förhoppningsvis iaf!!!??? Ha det underbart!

2006-11-09 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback