Jävla regn...

Det ösregnar ute och det stör mig. Varför klagar jag egentligen, jag är ju inomhus. Det är inte lätt alla gånger. Men hur som helst stör regnet mig. Jag har även en väldigt bright granne som borrar i betong just nu, går väl sådär med mitt pluggande tack vare det! Fast iof var boken rätt tråkig så nu fick jag en chans att göra något annat istället.
Jag såg på Shrek 2 igår. Jäklar vad jag älskar den filmen. Va tvungen att lyssna på "Funky Town" bara för det. Tänk vad lite Shrek kan liva upp den mest eländiga, regninga torsdag.

Torsdag igen då. Fattar inte vart veckorna tar vägen! Mer än halva november har gått och vad har jag gjort den här terminen....hmm pluggat en jävla massa. Åkt en hel del tåg inrikes med. Weei.
Ska eventuellt på en roadtrip på söndag till IKEA i Örebro med några i korridoren. Kanske skulle köpa billiga julklappar där...om nu min omgivning är värda det. Jo det är dom nog. Om inte annat ska det bli kul att åka iväg nånstans.
Åker även till Östersund på onsdag, om det nu inte krockar med Åsas farfars begravning. Vi får se hur det blir...saknar tösen.

Emelie! Det stog inte att inlägget var ifrån dig men jag kände igen dig på dialekten, går aldrig att missa en äkta tjörbu!

Nu har dom slutat borra, återgå till böckerna!

Kommentarer
Postat av: Po fryser om näsan

Asså..jag skulle skriva ett bra å trevligt inlägg tidigare idag, men då lade internet av i skolan. Eller typ på våra datorer eller nåt sånt..jag vet inte riktigt, jag frågade men vet inte om jag lyssnade på svaret. Det jag skulle skirva är iaf inte relevant längre. Jag funderade på att förstöra lektionen för läraren genom att trycka på alla knappar på projektorn som stod precis framför näsan på mig..den värmde min överkropp, men det var fötterna jag frös om. Nu är det näsan..

2006-11-16 @ 22:45:50
Postat av: Jessica

NYFIKEN I EN STRUT!!!!! Fill me in..ja om det nu har hänt nåt:) Puss

Postat av: Åsa

Nu är det inte länge kvar....Längtar efter dig vännen! Var det du eller fotografen som var fullast?

2006-11-18 @ 18:14:24
Postat av: Jessica

Hoppas ni har det trevligt där uppe i Jämtland nu! Kram på er båda!

2006-11-22 @ 17:02:07
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback