Första lilla försöket

Dags att skaffa sig en ny blogg efter att ha haft en något, på senare tid, inaktiv blogg med några vänner.

Dagen började inte speciellt bra eftersom vi alla vaknade upp till insikten av att vi i fyra år framöver kommer ha ett borgerligt styre. Hemskt tråkigt på alla sätt. Jag gick och la mig förbannad efter valvakan igår och vaknade imorse och var inte på nämnvärt bättre humör.
Förresten, är det nån mer än jag som på valdagen först städade lägenheten, sedan blev dumpad, shoppade kläder för 600 kr på nätet och sedan gick och röstade? Jag tror att jag var ganska ensam om de händelserna igår. Hur som helst, jag är förbannad över vetskapen om att Reinfeld ska styra i landet, tillsammans med jepparna Leijonborg, Olofsson och va heter han den där kristna mesen? Just det ja, Hägglund.

Förutom det är det väl synd att klaga. Eller nej, det är helt berättigat att klaga, jag ska klaga i fyra år framöver. Vart har solidariteten tagit vägen hos folk? Jag är så besviken. 

Anyways, nu har jag invigt min blogg. More to come...


 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Guuud va kul att du också har en blogg nu tjejen!! Väntar med spänning om vad som kommer framöver=)

Postat av: Anonym

ja visst är det kul! hihi

2006-09-18 @ 19:59:06
Postat av: Åsa

Jaså, en till som man måste följa :)
Du ska inte vara så bitter över svensk politik, jag är glad att slippa Persson. Ses till helgen eller strax därefter! p & k

2006-09-19 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback