Fenomenet att vara hemma hos sina föräldrar...

Jag vet, man ska inte klaga. Men! Efter att ha varit hos mamma och pappa sen i onsdagskväll känner jag att det kryper lite i mig. JAG VILL TILLBAKA TILL STAN!

Ikväll ska jag gå ut med lite kompisar här uppe och återse en del bekanta jag inte träffat på länge. Men just nu måste jag medge att jag vill tillbaka till min stad där mina uteställen och min typ av människor finns. Trots allt ska det bli kul att gå ut här uppe idag och skratta åt tragiska människor som inte förändrats ett dugg sedan gymnasiet/högstadiet och glädjas över att man gjort det själv.
Imorgon ska jag träffa Malin som jag inte träffat sen januari. Vi ska gå till Kelly´s och hinka öl. Då kommer jag att vara i min stad på mitt uteställe med min lägenhet som väntar på mig när jag vill åka hem. Ja, ibland är jag lite av en ensamvarg.

Ska åka med mor och far till Marstrand om en stund och titta på den vackra miljön och en konstutställning.

By the way, min frisyr är inte helt olik den som Audrey Hepburn har på en bild. Synd bara att man inte är lika sagolikt, fängslande vacker!



Kommentarer
Postat av: Annarki

glad påsk!! =)

Postat av: Emlan

Snaskråtta som ätit en massa påskgodis! Min godispåse har varit tom i flera dagar... Snyft...Men men bara en o en halv månad kvar tills jag kan köpa nytt...Pust. Påskpuss!

2007-04-07 @ 14:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback