KRASCH!!!

Så var jag helt plötsligt ett dödskalleglas och en glasskål från IKEA fattigare.
Hur lyckas man med allt man tar sig för egentligen?Nu är hela golvet i mitt kök fullt av vatten (ja, glaset var självklart fullt med vatten) och glasskärvor. Helt underbart. En sak är att städa upp glas när det inte är något vatten under. Men nej, för att göra hela historien lite mer kryddad är det självklart att jag spillde ut vatten på samma gång. Jävlar vad det small.
Jag höll på att diska och beklagade mig tyst över hur tråkigt det är att diska och äcklades över mig själv eftersom jag insåg att jag på något sätt lyckats lägga hyllan med svart linne i grekisk youghurt. Det ser ungefär lika fräscht ut som det låter. Det är helt klart min eftermiddag. Anyways, jag satte mig och skrev för att lugna ner mig istället för att dansa salsa på glassplittret. Kunde vara en idé kanske?

Buhäää, jag känner mig som en barnunge. Insåg en grej när allt detta hände och jag såg youghurt fläcken i lagombrösthöjd att jädrans vad jag ärglad över att bo själv. Hur hade det sett ut om min eventuelle sambo kom hem efter en slitig dag så ser han mig, sin älskade, i köket i svart linne med stor youghurt fläck över brösten och massa glassplitter på golvet. Han hade helt enkelt älskat mig än mer.

Dags att plocka upp glas.

Kommentarer
Postat av: Åsa

tihi, va skoj att höra din nyvakna röst...och allt vad det innebär :)

2007-04-22 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback