Någon mer än jag som fått en bardisk över sig?!

Helvete vad min arm ser ut. Överarmen har ett stort, numera svart, blåmärke. Undrar ni hur detta gått till? Varför göra en lång historia kort när man kan berätta hela?!

Hur som helst, senast jag uppdaterade var på påskafton. Träffade Malin som vi hade bestämt. Vi  gick och åt på ett ställe på Andra Långgatan och drack ett gäng öl. Mycket trevligt att höra det senaste om Karlstad och en del skvaller. Efter maten gick vi till Kings Head ( på samma gata) och drack mer och billigare öl. Linda kom förbi och kvällen flöt på. Malin åkte hem till Borås och jag, Linda och hennes herrbekant fortsatte kvällen på Sticky. Fan, känns som att man blivit stammis där nu. Hehe. Men vad fan gör det? Hände en del skumma grejer på Stickan och well, Lindas ex är ju ett kapitel för sig. Men han blev utkastad. Fattar inte varför men jag tycker det är sjukt roligt när folk bli utslängda. Lite mer action då. Eller är jag bara sjukt skadeglad?
Efter ett tag på Stickan ryktades det om efterfest i ett garage i Linné. Vet hur det låter men dudsen vi hängde med är Rockabillys. Jävligt oväntat att hamna i ett garage på efterfest. Blev typ hög på lukten av gummi. Det fanns en bar i detta garage och det var typ det roligaste jag sett. Aslitet. Tydligen brukade de hänga ca 30 pers där inne och vi va väl kanske 5 pers där och det va rätt trångt som det var.
Anyways, satt och snackade med en kille, som jag spanat in, ett tag. Isabell var vid detta läge inte helt nykter! Inredningen i baren var inte helt stabil den heller så efter en stund lutar sig en av dudsen (tror jag, minnet är lite suddigt) på bardisken och den välter över mig och min arm där jag sitter och flörtar. På bardisken stog även en hel del öppnade öl och sprit som även de välte över mig. Full och glad kände jag inte att det gjorde ont utan satte mig i mitt spans knä och fäller kommentaren: Bara så du vet så har jag inte kissat ner mig! (Med tanke på att mina brallor var våta av spriten, faktumet att han sett allt och fattat grejen gör inte min kommentar mindre rolig).
Vi åkte hem till mig, jag och grabben. Helt jävla nice. Han stannade väldigt länge på söndagen och då såg vi även att min arm är missfärgad och jag insåg att jag är nöjd att jag inte var nykter när olyckan var framme för fan vad det smärtade.
Jag och han har hörts varje dag sen i söndags och han var hemma hos mig igår och gick imorse när han skulle till jobbet....ja vad ska jag säga. Sitter med ett konstigt leende på läpparna. Han är jävligt nice helt enkelt....

More updates to come....

Kommentarer
Postat av: janet

hahaha ja har inte kissat ner mig.. fan va kul..

Postat av: Jen alias Jens

Sitter här med ett leende på läpparna. Din blogg är allitd lika rolig att läsa. Good luck with grävarn, baby girl!

2007-04-12 @ 12:47:32
Postat av: Åsa

du e inte klok nånstans du bruden.....saknar dig!

2007-04-12 @ 20:48:07
Postat av: Lisa

Fy fan vad kul att läsa! Det känns som en klockren kommentar från din sida! Måste bara säga att jag ler än!
Puss och kram!

2007-04-14 @ 18:47:24
URL: http://litelisa.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback