Sjukt kul med dumma människor!

Det finns en sida som heter www.tjuvlyssnat.se som jag är en flitig besökare av. Jag hoppas även att ni kära läsare är det, om inte annat besök denna sida.
Ibland har jag en känsla av att en del av mina citat skulle kunna platsa där.

Ett exempel. Jag, Linda och Johanna diskuterade knullgunga efter att Magnus Betnér pratade om en sådan. Jag har inte riktigt koll på hur en sån fungerar. Någon annan som har? Hur som helst trodde jag i min naiva föreställning att det är typ en vanlig gunga som en tjej sitter i och ja...ni hör ju hur det kommer sluta. Såhär sa jag: "Men alltså jag fattar inte, ska man sätta fast en dildo i väggen och försöka pricka den när man gungar????!!!"
Behöver jag beskriva reaktionerna. Tydligen ska man knulla i en knullgunga inte försöka pricka en dildo. Och hur fan skulle det egentligen gå till. Äh, jag tycker inte att man alltid ska tänka efter innan man pratar.....

Här kommer ett underbart exempel från www.tjuvlyssnat.se

Nation, Lund

En något berusad kille testar huruvida han får plats i ett kylskåp eller inte. Hans tjejkompis passar då på att stänga dörren, och går sedan därifrån. Killen kommer ut efter ett litet tag och konfronterar tjejen.
Kille: Varför låste du in mig i kylen?
Tjej: Jag låste inte in dig, jag stängde bara.
Kille: Men dörren gick inte att öppna, du måste ha hållit för.
Tjej: Nej, jag stängde bara och gick.
Kille: Men dörren gick inte att öppna, jag gick rakt fram och tryckte på, och den gick inte upp.
Tjej: Men du, du hade ju ryggen mot dörren?
Kille: Jaha, det kan ju ha varit det?

God natt!


Kommentarer
Postat av: Annarki

moahhahahaha

Postat av: Åsa

Tror att ja har sett en knullgunga på TV. Är det inte en sån som Samantha i Sex and the City provar i nått avsnitt?

2007-04-18 @ 17:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback