Tänk om livet kunde vara som i Oprah...

Ja, vem skulle vara lycklig då? Glada, ledsna, vackra, fula, smala, feta människor sitter i Oprahs gula Ralph Lauren soffa och gråter eller pratar inredning och allt ursäktas med Gud. Alla jävlar som är med i programmen måste vara kroniskt kristna. Oh my! Anledningen till att jag stör mig på Oprah (det finns flera) är att hon får mig att gråta. Japp. Så är det. Blödiga mesiga Isabell gråter ibland till Oprah. Är det ingen annan som gör det? Jag gråter ibland till hennes program när det handlar om barn eller typ narkomaner. MEN! Det som stör mig absolut mest är att hela programmet är upplagt för att folk som ser det just ska gråta, lipa, böla, snyfta eller vad fan som helst som innehåller tårar.
Jag tror verkligen inte att Oprah Winfrey är en så god människa som hon utger sig för att vara. Icke. Hon är lika hemsk som alla andra. Trots det är hon läskigt bra på att framställa sig som the greatest person ever. Fattar ni vilken sjuk makt den kvinnan sitter på, då menar jag inte enbart hennes förmögenhet. Hon har ett extremt inflytande. Sinnessjukt.

Hur som helst. Det är helt underbart med sol! Håller på att tentaplugga, tenta nästa lördag, ute på min soliga balkong. Var tvungen att gå in en stund för det bränner faktiskt i mitt ansikte och på mina armar. I-lands problem, visst älskar vi dem?!
Eventuellt kommer bra-killen hit ikväll och umgås med mig. Ska höras senare idag så vi får se. Hade varit mycket trevligt.
Min äldsta bror kom hem från Sydney idag. Var med pappa och hämtade honom på Landvetter. Vet ni vem jag såg där?! Jo, han den lilla dvärgen från Austin Powers. Vad i hela friden gör han på Landvetter?! Kul var det i alla fall. Berättade det för min bror och han bara: Va, jag trodde han var animerad!

Nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag möta upp Linda i Nordstan för lite härlig shopping som ska avslutas med en öl (eller två) i solen. Hoppas jag....

Kommentarer
Postat av: Annarki

jag gråter oxå till oprah, damn her!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback