Ballongform?

Vilken kvinna är formad som en ballong?

Provade en superfin svart 60-tals klänning på H&M idag. Allt var lovande och bra tills jag fick den på mig. Satt jättefint på överkroppen. Dessvärre var klänningen gigantisk över magen och smet åt över låren. Jag och Johanna bara stirrade på skapelsen. Hur har designern tänkt här?
Jag blev väldigt besviken, klänningen var ju perfekt åt mig, bara att byta ut skärpet mot ett second hand och ha ett prickigt band i min svarta bob-frisyr så var ju Isafisa outfiten för fredag fixad. Men icke! Jag kan ju inte gå runt och se ut som en ballong. Ibland hatar jag H&M. Det var ju inte det att klänningen var för liten, den var ju sydd som en ballong. Får helt enkelt leta vidare efter en outfit imorgon. Jag får ju lön imorgon! Hoppar och studsar!

Nu kommer snart söt och hämtar mig.

So long muthafuckas!

Kommentarer
Postat av: She,

Good luck for to morrow.
Shopping..

2007-08-14 @ 19:30:40
Postat av: Emlan

Hihihi, Isafisa the balloon!? *Fniss* Självklart är du bjuden på kalaset! Vill du komma på en söndag eller måndag? (Har ju inte bestämt mig ännu) Ska du på tjörn runt på lördag? Hmm, får nog ta och ringa dig ikväll! Kramas

2007-08-15 @ 09:16:04
Postat av: Johanna

Så här kommer nog en av framtidens trognaste läsare ;) Hoppas du hittar nått fint idag! Själv skall ja packa ihopa alla mina kläder...i en väska... good luck! Kram

2007-08-15 @ 09:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback