Helgen som gick...

Min vän Johanna åkte till Indien i söndags för att vara borta hela hösten, kommer tillbaka i januari. I fredags hade hon hej-då fest hemma hos sina föräldrar. Som sig bör var det livat. Blev aningens för full och ja, vad ska man säga om det. Bella-full....
Festen hemma hos Johanna var jättemysig och kul. Dessvärre var inte utgången vidare lyckad. Vet inte var det var som gjorde det ganska meningslöst att vara ute men kanske faktumet att jag var för full och att gå ut hem-hemma inte är min påse chips.
Här kommer lite bilder på oss från i fredags i alla fall.

1. Jennie, Karin, Mattias (Karins pojkvän) på Karins föräldrars ballkong, värre kan man ha det.
2. Jag och Mattias (alltså Karins pojkvän och inte min)
3. Jag hittade världens schysstaste brillor i Karins pappas bil på väg till Johanna. Jag försökte få ett bra pris men lyckades inte. De passade ju sjukt bra till outfiten.
4. Johanna och jag, lagom onyktra.
5. Johanna och jag jämför våra tattoos. Inte helt olika men ändå inte extremt lika.


Kommentarer
Postat av: Jen

Läckra bilder!

2007-08-22 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback