Natt...

Varför är det så himla skönt att sitta uppe på natten? Visserligen är jag för pigg, även om jag inte är pigg i dess rätta bemärkelse, för att sova när jag jobbat. Men det är något med nattetid som är härlig. Precis sett på en film, Jarhead, mycket bra film faktiskt. Nu sitter jag och slösurfar och lyssnar på Weeping Willows. Har ni inte lyssnat på dem tidigare tycker jag att det är dags. Ett av sveriges i särklass bästa och mest stilrena band med landets i särklass bästa sångare, Magnus Karlsson (OBS! Ej att förväxla med schlagerfjanten som dyker upp överallt).

Åkte till Söt efter jobbet igår, eller rättare sagt han hämtade mig. Han gick iväg till jobbet imorse och jag blev väckt av pussar och en pojkvän som inte ville gå till jobbet. Sov ett par timmar efter han gick. Första gången jag var ensam i hans lägenhet, kändes bra och lite konstigt på samma gång. Saknade ju honom i hans lägenhet. Lofade runt i hans hårdrocks T-shirt en stund. Tittade lite på TV på hans enorma TV. Diskade, bäddade sängen och pysslade lite hos honom. Skrev en kärleksfull lapp och la på bordet i köket som han skulle få läsa när han kom från jobbet. Var en mysig morgon helt enkelt, trots att varken Söt eller hunden var hemma. Söt ringde sedan och var väldigt lycklig över det som stod på lappen, vilket gjorde även mig glad.
Vad händer med mig, jag trodde verkligen inte att jag var såhär mysig. Inser hur mycket jag tycker om att skämma bort och pyssla om Söt. Beror nog på att han är likadan mot mig, handlar nog helt enkelt om att jag är kär.

Nu ska jag i alla fall läsa lite och sedan sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback