Sommaren i bilder....



Lite bildtext kanske inte skulle sitta fel?

1. Mamma och jag avnjuter en av många Guiness i Dublin
2. Linda på Gbg's mysigaste café med trädgård på Styrsö
3. Isabell är lite trött efter några öl i solen (fejkad bild haha)
4. Världens bästa Hanna med massa öl på Gröna Jägarn i Sthlm
5. Isafisa och Irish Paul
6. Hanna loafar i Humlegården
7. Mysigt hus i Tempel-bar området i Dublin, nära det Hostel jag och brorsorna bodde på
8. Linda och Isafisa lagom nyktra på King's Head
9. Linda och Isafisa mindre lagom nyktra på Henriksberg där vi satt förgäves och väntade på en spelning som aldrig började. Insåg till sist att vi hamnat på en crappy reaggekväll och att den spelning vi väntade på var dagen efter. Vad gjorde det, ölen slank ner som bara den.
10. En söt liten anka som gjorde mig och Emelie sällskap när jag hälsade på henne i Olofström, Blekinge
11. Världens sötaste lilla kryp, mitt kusinbarn Tuva
12. En jobb-sliten och onykter Isafisa på Kontiki- the place to beeeee
13. Världens sötaste Söt med sin hund Token
14. Linda hinkar White Russian, återigen på Kontiki
15. Linda och Johannas u-ringning jämfördes med....
16. ...min som inte var lika lockande den kvällen. Men jag var lika glad för det!
17. Min arbetsklänning som nu använts för sista gången, i alla fall av mig
18. Återigen den söta ankan, på en av sommarens kanske finaste dagar som jag och Emelie spenderade vid en sjö



Kommentarer
Postat av: Emlan

Kvack!

2007-08-14 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback