Det går framåt

Igår var som sagt min och älsklings 5 månaders dag. Vi gick ut i stan och drack en Guiness och åt mat på det mysigaste stället i stan, även där vi träffades första gången och blev kära på stört.
(Jag veeet, det låter för bra för att vara sant men nu är det sant och jag har världens finaste pojkvän, sådeså. Kommentarer om att "oj har Isabell gått och bilvit pluttisnuttig undanbedes gärna!)
Hur som helst traskade vi i en frostbiten stad och gick in på varma Bishop Arms vid Domkyrkan.
http://www.bishopsarms.com/Goteborg_Presentation_DXNI-744_.aspx
Åt varsin hemmagjord hamburgare, shit vad gott det kan vara med pubmenyer ibland alltså. Satt och myste på puben som var full med folk (gubbar i dyra kostymer) som provade whiskey. Pratade om oss, framtiden, julklappsinköp, helgen...ja ni vet.
Det var en helt fantastisk kväll igår, full med kärlek. Tihihi.

Tack vare den positiva energin jag fick igår orkar jag nu fortsätta med min hemtenta som jag faktiskt kommit halvvägs med.
Kaffet är färdigbryggt och upphällt -bara att sätta igång.

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är så glad för dej darling!! Jag önskar att jag någon dag själv har ens hälften av den lycka och kärlek du har nu, då kan jag vara nöjd o glad.

Puss på dig!

Postat av: Isa

Naaa, gumman va söt du är! Det kommer att komma till dig med. I promise! Puss på dig

2007-12-06 @ 08:23:02
URL: http://wisegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback