Fullt ös...

Jajamen, idag är det fullt ös i mitt hus. Grannarna under mig har fest. Till en början var det väldigt kul att lyssna. Det lät nämligen som att de hade singstar. Skrattade åt hur dåliga toner de tog och tänkte som en snäll granne att de nog har kul. Men nu börjar det bli lite tröttsamt. De spelar untz untz R&B vilket inte alls är min kopp the. But whatever floats your boat.... Jag ska absolut inte klaga, jag har haft och kommer ha fler fester jag med.

Fick klart tentan. Är kanske inte direkt överväldigad av mina svar på frågorna. Men hur enkelt är det egentligen när kurslitteraturen består av danska och norska texter? Ge oss engelsk kurslitteratur God dammit!!
Håret blev inte färgat idag. kanske imorgon, kanske i övermorgon...

Imorgon ska jag hem till mamma och umgås med henne och pappa. Ska bli skönt med en ledig dag.

Dags att sova! Trött som ett helt ja....trött i alla fall. Peace out.

Kommentarer
Postat av: Tatuerad Slyna

haha. trött man blir ibland. Jag funderar verkligen starkt på om dom har skaffat en bowlingbana i lägenheten över mej?!?
låter verkligen som det ju! hah.
BTW! Krogrunda är jag verkligen med på! =)

Postat av: Emlan

Glöggparty den 22:e??

2007-12-11 @ 13:38:40
URL: http://pemlans.blogg.se
Postat av: J

Du är la för gó min söta pralin!
Tack för senast.

2007-12-12 @ 15:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback