Går sådär

Ja, det går alltså sådär med att jag inte skulle känna för att blogga. Mest är det nog så att jag inte känner för att blogga om det där. Så det gör jag inte. Däremot har jag massa andra grejer att skriva om.

Idag är det redan den 22/12! My god. Vad händer med tiden? Som min kära vän Linda sa igår, tänk om hela livet kommer gå såhär fort- då kommer man ju inte hinna göra någonting. Sant och tänkvärt.
Anyways. Julen närmar sig eller den är väl egentligen här redan. Klädde julgran hemma hos mamma och pappa i torsdags. Köpte julmust igår, åt vörtbröd och julgröt på jobbet igår. Har köpt de flesta julklappar. Dessvärre måste jag in till stan en sväng och köpa de sista sakerna. Det är därför jag är uppe tidigt. Är lite nervös, det kommer ju vara världens kaos inne i stan. Men, det som inte dödar en...

Den kommande tiden kommer vara rätt jobbig med tanke på föregående inlägg. MEN! Tiden kommer springa fram. Imorgon åker jag upp till mamma och pappa igen för att fira jul med morfar (han bor på hem så det är enklast att fira med honom där). Ikväll ska jag dricka glögg och sedan gå ut och bli onykter. På måndag är det julafton. Juldagen är ännu oplanerade men någon form av utgång blir det nog. På annandagen ska jag träffa släkten och ha den traditionsenliga kalkonmiddagen, gooood mat.
På torsdag ska jag jobba. Vid kl 20 anländer Världens Bästa Hanna från Stockholm. På fredagen kommer Irish Paul. Sen är det ju bara fest och glada miner hela tiden dom är här. De åker tillbaka till Sthlm på tisdagen den 2/1. Alltså först nästa år! Är så glad för att de kommer. En del av mitt crew med må-bra-människor.

Trots att det är som det är mellan mig och M kommer tiden fram tills vi ses och hörs igen gå fort. Jag kommer göra saker jag själv tycker är roligt. Umgås med min älskade vänner som är de bästa som finns. Jag kommer även att ha tid och tänka över ett och annat, som kommer stärka mig och M. Vi är ju fortfarande I+M=Sant, även om det är skakigt just nu.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emlan

PÖSS!

Postat av: Emlan

Gott nytt år!

2008-01-02 @ 09:31:00
URL: http://pemlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback