Lägesrapport...

Såhär ligger det till. Min hemtenta är till 2/3 delar färdig. Deadline på inlämning eller om man nu ska kalla det publicering är kl 23.59 ikväll. Det betyder alltså att det inte borde vara några som helst problem att få det klart till runt kl 17. Det skulle betyda att jag efter det har tid till att fixa lite stuff och sen ha en skön ledig kväll.

Dock lider jag av ett syndrom som kanske jag inte är ensam om inom studentvärlden. Jag har en tendens att skjuta fram saker till sista sekund, då jag även är effektiv som få! Det där syndromet, kan vi kalla det seg-mongo-syndromet, är inte alltid en positiv grej. Hade jag haft lite eld i baken igår hade jag med all säkerhet varit färdig med hela tentan idag och därmed haft en ledig fredag. Som ni förstår är inte läget så.
Tur att det är super tråkigt väder så all fokus kan ligga på min kära laptop och mina dokument.
Wish me luck!

Kanske inte berättat att jag färgat håret, igen. Nu har mitt hår en mörkbrun nyans som skimrar i mahogny (oj, vad det lät med att håret skimrar men det gör faktiskt det, go L'Oreal go!). Nu har det gått en vecka sen jag la i färgen och jag är nöjd. Innnan jag slängde i mahognyn hade jag färgat av det svarta vilket resulterade i Isafisa med platinablondt hår. Därför blev den nya färgen på sina ställen lite ljus så jag ska slänga i en ny omgång färg sen, när jag är färdig med tentan. God knows when!
Slänger upp pics sen så får ni se och tycka till!

Nu åter till.....

image181

Kommentarer
Postat av: Annarki

åh! spännande! själv ska jag färga håret idag, för första gången på 11 år... i bästa fall fortsätter det att vara blont även efteråt men med en lite rödguldnogataktig ton... i värsta fall blir det pissgult. pest eller kolera. jag är nervöööös..!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback