Tiden springer iväg...

Fort går det! Imorgon är det Lucia, redan liksom. Vart tog den här hösten vägen?? Hur som helst ska det bli skönt med lite ledighet. En annan bra grej med att det snart är jul är att Hanna & Paul anländer snart. Går inte riktigt att beskriva hur kul det ska bli.

Har hänt lite uppdateringar med min granne (aka Aset). Har sagt till honom och bett honom sänka sin musik. Det hjälpte i ungefär en dag. Sen var han igång igen. Kul granne man har som är hjärndöd. Tillgårga på allt så öppnade han dörren typ naken. Fräscht. Det resulterade ju i att jag inte direkt känner för att gå och be honom snällt att sänka musiken. Nej, nu jävlar ska jag sätta dit Aset. Det är årsmöte med bostadsrättsföreningen ikväll. Här ska minsann sättas på plats.
Ärligt talat gillar jag inte att vara en gnällig granne men det finns en gräns. Den är nådd och rågad för längesedan. Just nu spelar han. Imorse när jag skulle iväg och gjorde mig iordning, ca 6.30, dånade sambatakterna. Vad är grejen med att behöva spela musik så högt den tiden på morgonen. Nä, jag är trött på mitt missfoster till granne. Jag laddar för fullt för mötet.

Annars är det mycket hela tiden just nu. Så mycket så det känns som att jag inte hinner med någonting annat än att vara i skolan och plugga. Har förresten fått jobb på Manpower! I'm sooo happy. Kan behöva stärka upp min skrala ekonomi.

Jag och älskling bakade pepparkakor i måndags. Ni ska få se resultatet i bilder. Pepparkaksdeg och vittvin var en bra kombination. Det var en mysig kväll med mina älsklingar. En mer hårig en den andre. =)
 Nu ska jag hänga tvätt. Kul.


Kommentarer
Postat av: Emlan

Lusselelle på dig! =)Vilket fint pepparkakshus ni gjort! Gillar tomten i skorstenen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback