Det finns ingen hejd

Nej det gör verkligen inte det. Jag är så ofattbart lycklig över att inte bo i Karlstad längre!! Efter jag flyttade därifrån inser jag vilket rövhål den där staden är. Självklart var flytten till Karlstad för ca 2 år sedan en bra grej då och tiden där ihop med alla godingar som Hanna, Po och Åsa är den roligaste tiden i mitt liv. Men efter att den sköna trion flyttade, ja då fick jag inse vardagen i Karlstad. Mindre kul. Trots att jag bor hemma hos mina föräldrar i knappt 2 veckor till känns det så himla bra. Jag är ju ändå mer i Göteborg än vad jag är hos mina föräldrar. Aaaaahhhhh! Det känns bara så sjukt bra. Det finns verkligen ingen hejd på hur bra det känns.
Ett exempel på att Karlstad verkligen är ett rövhål är utelivet. Har aldrig varit med om sämre utbud på uteställen. Jag vet att Malin Björk (miss u) håller med mig. Jag lider med er alla som fortfarande bor där. Jag gör verkligen det.

Imorgon ska jag hälsa på hos min gamla vän Zarah och sen vet jag inte vad som händer. Lördag ska tillbringas med Jennie och Johanna i stan med shopping sen är det middagsmys som gäller och vidare utgång till någon pub. Riktigt skön helg framför mig med andra ord.

Nu ska jag se Finding Neverland med mamma och sukta över hur sjukt, ofattbart, extremt het Johnny Depp verkligen är.

Malin, igen. Du är alltid välkommen att hälsa på. Efter den 18 februari har jag flyttat in i min lägenhet i Gamle Stan. Då tycker jag att du ska ta med dig Kim och Malin P för att hälsa på. Hälsa flickorna.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Mmmmmm....Johhny Depp....*dreglar*

2007-02-02 @ 02:27:12
Postat av: Jen

Fortsätt med det du gör!
Jag håller med din far, nästa steg blir att skriva en krönika som får folk att lyfta på ögonbrynen i våran lokala.
Snart blir du statsbo. Grymt bruden!
Ps: min nya svarta leksak är mindre än min handflata, ha ha!

2007-02-02 @ 12:58:11
Postat av: MAlin Björk

Tja!
jag saknar dig med :'(
Kan inte någon mer än jag vara lite härligt bitter ? ;)
Kan inte någon mer än jag tycka att det är pisställen i den här staden.
Satt på bussen igår, några rader bakom satt några tjejer och pratade högt och ljudligt om att det är "areeeena" som gäller på torsdagar och "Nöööjeees" på lördagar. Tjejen hon pratade med var väl ny i stan skackars barn så hon frågade om det inte fanns något studentställe i stan. Då fick hon svaret att "tjaa... det finns ju det där Bunkern då. Men det är litet och fult och skitigt. Och där hänger det bara en massa jävla lärartöntar i overaller".

jag vill boooort
;)


Det är tråkigt att gå i den nya klassen. Saknar faktiskt den gamla som man precis hade vant sig vid. Men vi går bara en gång i veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback