Good morning

Sovmorgon är något av det bästa som finns. Kände igår på föreläsningen att det visst fanns kvar lite trötthet sen helgens bravader. Hur som helst kom jag i säng efter Ett herrans liv med Kjell Bergqvist som gäst. Han är ju fan min idol. En som vågar säga vad han tycker och står för det han gör. Trodde inte att man kunde ha sexappeal när man är född 1953 men Kjelle sure got it....dreggel....

Som ni vet är jag en äkta boknörd och idag är en bra dag. BOKREA. Några titlar som står på listan är:
*Anna Karenina -Leo Tolstoj
* Diverse verk av Hjalmar Bergman
* Bob Dylans memoarer
*Jamie Olivers Italien (jag vet lite töntigt men jag älskar italiensk mat och Jamie)
* Svenska skrivregler (tråkig att köpa men BRA att ha)

Ja, vi får väl se vad jag hittar egentligen. Kan inte bestämma mig om jag ska gå till Wettergrens eller Akademie bokhandeln, lär ju bli lite av varje.

Ikväll ska jag, Regina (nyfunnen klasskamrat) och Karin gå till Kelly's och äta nachostallrik och ta en tisdagsöl. Ska bli sjukt nice. Någon som är avundsjuk??

Jag återkommer om vad jag lyckas få med mig från bokrean. Jag köpte en ny bokhylla på IKEA förra veckan och den behöver fyllas....

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Emlan

Buhuääää! Såna där kommentarer på min blogg kan du ju inte skriva, suktar efter att få prata tjörbu med er! Saknar er därhemma så mycket att risken att jag hoppar på ett plan imorgon är överhängande... O när både du o Karin håller till i gbg så blir ju hemlängtan än värre... Jag röstar för en tjejhelg snarast! Jag lämnar karlslok hemma o åker upp alternativt sparkar ut karlslok o ni kommer ner?? Värt att funderas på... Pössar
PS d é bra pent alltså...

2007-02-28 @ 08:30:35
Postat av: Emlan

Föresten, när började du lida av faderskomplex...? Kjelle = född samma år som min pappa...*ryyys* Men visst kan han vara en skön typ ändå, men sexappeal...njaee...

2007-02-28 @ 08:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback