Helgen som varit

Då var det återigen söndag. Hemskt vad fort veckorna och helgerna går. Idag är det exakt 7 dagar tills jag flyttar in i min lägenhet. Härligt att äntligen flytta till min egen lägenhet. Hade lite diskussioner med mina föräldrar hur det blir bäst att inreda den, kollat IKEA-katalogen och lite såna grejer. Åh, det kommer bli hur fint som helst.

Jepp, det blev fest denna helgen också. Riktigt kul.
Fredagen började med att jag och Karin gick en sväng på stan, inhandlade alkohol bland annat. Inne på systemet vid Valand köpte jag en flaska rött och Karin skulle köpa till både sig och Mattias. Det säger sig självt att det blev en ordentlig korg. En medelålderskvinna stod i kön bakom oss. Det jag och Karin hör är:"Åh vad mycket!" Jävla kärring. Fan. Vuxna människor. Hon hade överhuvudtaget ingen anledning att kommentera vad vi köpte och inte köpte. Suck.
Senare korkade vi upp hemma hos Karin och det kom folk så vi förfestade ett tag. Var riktigt kul. Sedan gick jag och Linda till Pustervik för att se Cult of Luna. Ett riktigt bra liveband. Fanns otroligt många killar i publiken. Hehe...säger inte mer än så...
Lämnade Linda för en stund på Pustervik för att möta en gammal bekant, hehe. Säger inte mer än så heller.... Trevligt var det i alla fall.

Vaknade hemma hos Karin och Matte. Vi var lite slöa allihop så vi gick ut på Vasagatan och åt frukost på ett café. Det var sjukt nice. Verkligen. En stor färsk baguette med en stor rykande kaffe latte, avslutningsvis en hallonpaj. Kan det bli bättre? Vet inte hur länge vi satt där. Ett par timmar i alla fall. Sen fick Mattias tydligen bråttom hem, hehe. Det visade sig att hans mage behövde tömmas. Haha.
Efter att Mattias mage var återställd hade vi Stockholm live-maraton. Johan Glans, Özz, Magnus Betnér, Fredrik Lindström, Tobias Persson, Shan...ja det var sjukt kul. Skrattade asmycket.
Efter maratonet åkte vi hem till Annelie i hennes nya lägenhet i Majorna. Satt och åt godis och dissade melodifestivalen stenhårt. Åkte faktiskt hem till Stenungsund på kvällen för jag hade lite saker att göra här uppe idag. Nu är det som sagt bara en vecka kvar till flytten.

Imorgon är det åter föreläsningsdags. More bloggs to come...puss

Kommentarer
Postat av: Emlan

Sjalvklart laser jag din blogg! Gottegris som far hangla!!!! Jag vill oxa... bara 68 dagar kvar....Grrrr...

2007-02-13 @ 02:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback