Jag är så nöjd

Jag är verkligen nöjd. Idag är första kvällen som jag kan bara vara i min lägenhet utan att behöva plugga. Helt underbart. Som Emelie tror har jag inte vandrat runt naken speciellt mycket. Mest är jag naken i badrummet och där finns visserligen ett fönster men det är räfflat så tyvärr, mina granar får inte se mycket av mig.

Igår skrev jag tenta. Alltid samma sköna känsla efter att tentaskrivningen är över. Traskade runt i ett Göteborg som var helt överfyllt med galna shoppingsugna människor. Jag fick dock handlat det jag behövde och systemet inne i Nordstan var en pärs som heter duga, men jag fick det jag skulle ha.

Åkte hem, fixade lite och sov. Det är verkligen inte kul att gå upp tidigt en lördag för att skriva tenta. Men som sagt, känslan efteråt är inte dum.

Gjorde mig iordning, fixade tilltugget jag skulle bjuda på och sen började folk drälla in. Allt var bara så helt sjukt lyckat och min lägenhet är helt underbart mysig. Det var en bra blandning av folk, jag älskar verkligen er alla mina vänner. Som vanligt var det olika viljor till vilket uteställe vi skulle till. Vi började på Rockbaren och sen fortsatte några vidare och till slut gick jag och Linda till Sticky Fingers. Innan vi gick till Sticky hade jag träffat en kille. Vi pratade urlänge och det visade sig att vi tyckte väldigt lika om musik och politik. Som ni vet tycker jag ju om att diskutera sånt. ;) Ja, vad som hände mellan oss kan väl läsas mellan raderna men han sov inte hos mig för Jennie skulle sova hos mig. Han lovade att ringa mig idag och det gjorde han. Vi kom fram till att vi va rätt trötta och sega båda två så vi ska ses en annan dag. Men ändå, han ringde.

Kvällen slutade i en orgie bland mackor i mitt kök och sen slocknade jag och Jennie runt 5.30. Idag har jag inte gjort många knop. Jag är bara så himla nöjd. Nöjd. Nöjd. Nöjd. Nöjd. Nöjd. Nöjd. Do I have to say it again?

More to come. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback