Masshysteri-äckel-dag

Jag är helt ärlig. Jag tycker verkligen inte om alla hjärtans dag. Nej nej nej. Det beror inte endast på att jag är singel utan helt enkelt för att det är äckligt. Varför ska man just en bestämd dag visa all sin kärlek? Det finns hur många andra dagar som helst att göra det på. Vem blir egentligen glad över en nalle där det står I love you på? Enligt mig kan det inte bli mer opersonligt. En sak är väl att kanske äta en middag tillsammans med min älskade, men varför? Det finns som sagt andra dagar då man nog uppskattar kärlek och omtanke mer än just den 14/2. 

Hur som helst har väl jag som singel ingen talan idag men jag har rätt att vara bitter. Egentligen skulle man gå ut på krogen idag för att det lär ju bara vara singlar ute en sån här kväll. Alla upptagna människor sitter väl hemma och gullar.

Ciao e arrividerci

Kommentarer
Postat av: Emlan

Satter 5 spann pa att den dagen du traffar mannen i ditt liv kommer du vara den sliskigaste av alla nar det galler alla hjartans dag och formodligen forkopa dig pa nallebjornar, choklad, gelehjartan och rosor!!! Moahahahaah

2007-02-15 @ 05:47:08
Postat av: Daniel

Var ute och åt middag igår. Hade i princip hel missat att det var den dagen så vi fick allt snällt vänta i kö innan ett bord blev ledigt.
Samtidigt undar man ju litegrann vem som tar sin tjej/kille till Nando's på Alla hjärtans dag, är ju inte direkt ett romantiskt ställe.

2007-02-15 @ 10:10:55
Postat av: Malin

tihi... Olle och jag hatar alla hjärtans dag men likförbannat bjöd han mig på mat och vin på alla hjärtans dags kväll. men det hade lika gärna kunnat vara en annan kväll förstås. Hur som helst blev vi rätt fulla, iallafall jag och småbråkade om lite allt möjligt. Ändå var det den roligaste alla hjärtans dag jag har haft. Brukar gå runt i cirklar och deppa över att jag inte har någon att köpa patetiska kort till. Men ingen kommer någonsin få kort av mig bara för att det är en speciell dag.

längtar efter å hälse på i götet!

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback