Avundsjukan är stor

Just precis så känns det. Karin och Mattias är fortfarande i Thailand. Emelie är i Singapore. Min bror Örjan är i Sydney. Var är jag? I Sverige. Helt underbart. Inte när det är vinter i alla fall. Som sagt, med tanke på var vänner och syskon befinner sig är det ganska lätt att inte vilja befinna sig i ett land täckt av snö, is och kyla. Det går i alla fall mot ljusare tider sa min pappa hurtigt igår när jag beklagade mig. Yeah right.

En anna sak min pappa sa igår var att jag borde städa på mitt rum. HALLÅ? När fick man den kommentaren sist. Städa ditt rum. Jag är fortfarande i chocktillstånd. Helt enkelt verkligheten som kommer i fatt mig. Jag är faktiskt bosatt under mina föräldrars tak till och med 18 februari. Mindre än tre veckor kvar. Trots allt går det över förväntan att bo hemma. Får nog säga att jag håller ganska låg profil och låter dom hålla på med sitt. De styr valen av program på TV i alla fall. Jag får passa på att se det jag vill se efter de gått och lagt sig.

Anyways, ska på födelsedagsfika till Björn senare. Jag har bakat en stooor mumsig kaka. Han kommer bli glad, han tycker nämligen om att äta.
Från och med lördag till onsdag ska jag bo hans lägenhet. Ska bli riktigt skönt.

Men som sagt, för att slippa dispyt i eftermiddag med min far får jag nog ta tag i alla saker som ligger här i rummet. Huga.

Förresten, kan ni inte svara på vilken kändis ni skulle välja att Halal-slakta? Mitt val är redan gjort -Anna Bok.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Wannabedansösen ligger top två på min lista med men måste ju faktiskt komma fram med en ny sate att slakta. Carola fucking Häggkvist skulle jag lätt kunna offra för nån helig sak, hon är min nummer ett.

Intresserad att komma hit på andra VM-helgen? Vann fyra biljetter till herrarnas störtlopp oh jag känner inte så många i den här stan än :) Lovar dig en hejdundrande afterskiiiiii!!!

Laddar redan för helgens bravader när Björn och Tim kommer upp.....jag ska få en dildo :) och bli människa igen.

2007-01-30 @ 20:28:19
Postat av: Åsa

btw, hälsa grattis till din bror och påminn honom om att han e sååå gammal

2007-01-30 @ 20:33:09
Postat av: Po

Jag har tydligen inte lyckats intala dig om att vintern är bra för mänskligheten..jag är dålig. Nu är jag grymt besviken på mig själv. Jag skulle döda Per Gessle!

2007-01-30 @ 23:16:46
Postat av: Emelie

Kom och hälsa på mig i Singapore istället för att vara avundsjuk! Jag erbjuder dig husrum, mat och 7 st pooler! Komsi komsi!

Jag skulle slakta Linda Rosing...vilket självklart val om hon ens kan kallas kändis, är inte helt säker på det... Annars protesterar jag nog inte till någon av tidigare nämna i inläggen heller, hahah. Hälsa brossan grattis från mig!

PS vill oxå ha kaka... jag fyller i augusti...hehe

2007-01-31 @ 09:51:11
Postat av: Malin

Hej Izzy beautiful girl !

Jag känner samma sak som du. Jag vill bort,bort,bort.... Att ha i siktet att jag kanske drar någonstans långt,långt bort om ynka ett år gör att jag tänker stå ut med allt. T,o,m jobba som telefonförsäljare.

kram Malin
- som gärna kommer och hälsar på någon gång.

2007-02-01 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback