Helgen som just passerat

Nu är alltså helgen snart till ända och det är dags för en ny vecka. Jag insåg precis hur trött jag är i huvudet....kanske dags att inte sitta här så länge till.

Hur som helst. Helgen har varit mycket händelserik och rolig. Fredagen spenderades hos Jennie med rödvin och sen åkte vi till stan. Där var det utgång som gällde tillsammans med Linda på King's head vid Järntorget (ni som inte kan gbg, riktigt skönt sunkhak). Det var hur mkt folk som helst trots att klockan var ung när vi kom dit. Som vanligt fanns det en massa snygga rockers, pretton, poeter, svennar och annat skönt folk som trängdes runt borden.
Hade lite kontakt med en gammal bekantskap så det verkade som att vi båda va på samma nivå att träffas. Inte bara då för att dricka kaffe om man säger så. Men det får bli en annan helg. :)

Vaknade på lördagsmorgonen av att min mamma dammsög utanför mitt rum. Jaaaa, verkligen underbart att bo hemma igen. Suck.
Var hos min bror på födelsedagskalas och där var även min kusin och hans familj. Efter att ha gått runt med Tuva (knappt 2 mån) på armen fick jag bebiskräks i urringningen. Fräscht. Söt unge i alla fall.
Bytte tröja innan Jennie kom hem till mig för att dela på en flaska vitt. Inte rött denna gången Åsa. Sedan bar det av till en förfest med enbart grabbar. Den va lite sjuk och jag fick se en helt annan sida av en arbetskamrat. Jag skrattar fortfarande. Utgång blev det och vi gick till lite olika ställen och jag till ett rocker ställe för att träffa lite kompisar jag inte sett på länge.
Idag är jag trött, men inte bakis. Jag är lycklig.

Jag tänker mest på Po just nu som har en massa skit som snurrar runt i hennes huvud. Jag vet inte om Lisa (vår före detta vän) läser den här bloggen. I så fall vill jag bara hälsa från mig att du kan lägga ner att försöka ta kontakt med Po för du kanske kunde brytt dig om att prata och stötta Po i somras när hon mådde dåligt. Istället brydde du dig bara om din pojkvän och ni diskuterade ringar när hela Po's värld för en stund raserades. Fattar du att det är försent?

Till er andra. Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Po fryser och har ont i huvudet

Det finns bara ett ord jag kan säga om hela ditt inlägg: Spännande..

2007-01-29 @ 07:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback