Hjälp mig!

Kommer hem till mina föräldrars hus efter en lång dag med föreläsning och regn till och från till skolan. Det första man möts av är en mamma med städmani och en pappa som ser på friidrott på tv. Jag blir bara helt matt! Hur ska jag nu överleva fram tills jag ska gå och lägga mig? Vad ska jag ta mig till. Hjälp! Finns det någon sport jag hatar mer än andra är det verkligen just fucking friidrott. Dessa hurtiga jävla svenska friidrottare. Skaffa ett liv och gör något meningsfullt istället för att vara präktiga och hoppa över en jävla häck samtidigt som man springer? Vem med självaktning kan hålla på med sånt???!!
Förstår ni mitt hat mot friidrott? Bra, jag vill nämligen att det ska bli tydligt.

En sport jag däremot tycker om är alpint och snowboard. Åsa! Du har biljetter alltså? Hmm, kanske kunde vara en idé men när är det? Får se på det hela, haha tågresan till Östersund var ju verkligen helt underbar. Hihi.

Annars är det rätt bra med mig men just nu längtar jag extremt mycket till min blivande lägenhet i Gamle Stan....förresten saknar jag Hanna sjukt mkt idag. Buhäääääääää

Kommentarer
Postat av: Po

Det är inte friidrott det är fel på. Det är fel på mänskligheten..

2007-02-01 @ 01:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback