Red Hot...

Jajamen, då var det ofeciellt. Red Hot Chilipeppers är klara för årets upplaga av Roskilde. Fett. Jag ska dit, är det någon som är sugen att haka på??!!!

Nu har jag börjat min kurs. Känns riktigt bra. Lite kul att min instutition är granne med filosoferna, kulturvetarna och vetenskapsteoretikerna. Finns många sköna männiksor som glider omrking där uppe. Är även mycket positivt att min del av GU ligger på en helt annan sida av stan än Handels. Så skänt att slippa ekonomer (förlåt mig Åsa men du vet att jag älskar dig!!!).

Var även och tittade på min blivande lägenhet i måndags. Jag blev stört förälskad, vilken lya jag kommer ha! Ni är alla, kära vänner, välkommna att hälsa på efter inflytten som blir den 18 februari. I'm happy!

Po, idag måste jag erkänna att det var härligt med vinter. Varit ute på en promenad till havet och det var riktigt vackert med snön, isen och havet, trots alla elaka minusgrader.

Imorgon ska jag och Jennie ha after-work trots att jag inte arbetar och hon är ledig. Haha. Har ju lärt mig dricka rödvin, tack för hjälp med träning på det Åsa och Hanna, så det blir lite galet imorgon skulle jag tro.

Imorgon börjar den 30e upplagan av Göteborgs filmfestival. Yeeei!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tur ändå att alla ekonomer inte är lika torra som jag. Och du, välkommen in i de mogna?! kvinnornas klubb, där vi dricker rödvin och läser Amelia.

2007-01-25 @ 23:07:52
Postat av: Po vet inte vem hon är

Jaha, så får man veta att du ljuger i bloggen. Ska det vara på det viset så vet jag inte om jag vill fortsätta läsa den. Men låt gå för denna gång. Jag trodde att du hade lärt dig att jag alltid har rätt. Vinter är bra, vinter är trevligt, vinter är vitt, vinter kan vara blött, vinter är kul, vinter är halt, vinter är kallt, vinter är pulkaåkning, vinter är konstigt. Jag är trött. Tror att det är dags att inte sitta här längre.

2007-01-25 @ 23:24:32
Postat av: Jessica

Underbart att din blogg e igång igen!!! Ska även bli kul att se dig en sanbbis i Göteborg imorgon! Fatta vad konstigt det kommer att kännas att träffas för att fika någon annanstans än tråk-Karlstad. Kul jul!! Jaja gums, se ya tomorrow!

Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback