Skärpning

Alltså vad händer med min blogg? Varför är den så inaktiv och hur kommer det sig att alla andra helt plötsligt har så snygga och flashiga bloggar? Jag känner mig utanför och vill inte att min blogg blir utmobbad bara för att den ointe har den nyaste designen....

Nu har jag alltså lämnat Karlstad. Ni anar inte hur bra det känns. Det kändes inte ens lite tråkigt att åka därifrån igår. Speciellt inte med tanke på det som hände tidigare i veckan. Åh, bara tanken på den stinkande äckliga människan gör mig upprörd. Jag hoppas verkligen att han flyttar och att saker och ting ordnar sig för de som bor kvar i korridoren.

Kan inte någon förklara för mig hur man gör för att få en snygg design? Jag vill oxå ha, speciellt nu när jag ska läsa konst och design på GU.

Förresten, snö på västkusten är opepp!

Kommentarer
Postat av: Po

Isabell. Sill gnällde tidigare idag på snö. Hon sa att den borde ha kommit i december å att nu kan det lika gärna vara. Jag förklarade då för henne, att utan snö och vinter skulle världen bli upponervänd och det skulle bli mer krig. Det jag menar är att de fyra olika årstiderna skapar någon slags harmoni hos det svenska folket, och folket i Norden. I Usa har de också fyra olika årstider, men Usa är så stort så de har inte alla årstiderna på samma ställe som här. Sill påpekade också att även Tyskland har de fyra olika årstiderna. Men Tyskland hade också Hitler. Hitler är undantaget som bekräftar regeln. Snö är bra för mänskligheten.

2007-01-20 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback