Tack kära vänner

Jag är oerhört tacksam för era inlägg. Det värmer mig.
Po, du borde bli samhällsvetare, eller det är du redan. Trots dina vackra ord om att snö skulle vara bra för mänskligheten köper jag inte det. Idag när jag var ute och gick fick jag plaska runt i ca 10 cm SLASK! Det kan aldrig vara bra för mänskligheten. Jag morrade så högt åt slasket så jag tror att alla som jag mötte blev rädda. Det kan till och med vara så att jag morrade högre än Po gjorde när hon åt kycklingklubba på Klaraborg i Karlstad. Helt sjukt. Har aldrig sett Po äta så mkt förut. Hahahaha.

JA!!! Förlåt men jag kopierade texten till listan direkt från Jessies blogg och återigen fel fel fel av mig herregud jag fyller endast 22 år i år.

Imorgon börjar min kurs på Göteborgs Universitet. Ska läsa konst-och bildvetenskap i 20 p. Ska bli grymt skönt med ett avbrott från lärarprogrammet.

Nu är mitt stora projekt att försöka få min far att höja värmen i huset. Inte ska man behöva ha på sog ylletröja och sockar inne och ändå frysa? Nä fy fan för vinter. Även om det tydligen är bra för mänskligheten. (bullshit...hrmmm)

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Po

Imorse gick jag på en halvtimmes promenad i 13 minusgrader och jättemycket snö. Vinter i Norrland är en riktigt vinter, det är bra för mänskligheten.

2007-01-22 @ 10:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback