Återupplivningsförsök

Ja jag ska försöka skaka liv i min till synes vilande blogg. Inser nu att jag saknar bloggandet. Behöver skriva av mig här.
Har tyvärr inte tid att skriva om allt som hänt sen sist just nu. Därför ger jag er lite cliffhangers....

- Kärlek och pojkvän
- Kort och svart hår (hett hett hett)
- Jobb, jobb, jobb och bitchande chef
- Dublin (yes I was there)
- Jobbigt avsked till min äldsta bror
- Regn
- Utflykt i Göteborgs skärgård

That's it for now. För övrigt har Linda skissat färdigt min nästa tatuering. En svala, grymt snygg. Hon är så duktig min lilla vän. Nu ska jag på loppis och sedan jobba. Adios.

Kommentarer
Postat av: Bosslady

är det jag som bitchar?
å pojkvän??? berätta mera å visa bilder!!!

2007-07-22 @ 10:21:19
Postat av: Isa

Nej nej Bosslady!! Det är verkligen inte du som bitchar. Det är the real boss, sist var han på mig om att jag gömmer mig för kunderna. Haha, yeah right liksom. =)

2007-07-22 @ 11:44:49
Postat av: Jessica

ååååh, pojkvän isa!!??? neeeej, nu är jag alldeles allena i min "singel men inte alls bitter" - klubb. ha ha. Vill höra detaljer, men eftersom jag vet själv hur det är med svackor i bloggmotivationen så väntar jag snällt utan att gnälla :)

Postat av: Emlan

Jag bloggar igen, pemlans.blogg.se

2007-07-24 @ 11:43:34
URL: http://pemlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback