Hallå

Nu är det snart dags att sova. Har varit en riktigt skön ledig dag idag. Gjort saker som jag inte hunnit med senaste veckorna eftersom mitt senaste 2-veckors schema var väldigt intensivt. Varit på banken, apoteket, affären. Har tvättat, städat (min lägenhet var i stort behov av uppfräschning) och umgåts med min sötnos. För alla nyfikna, han heter Mattias. Har verkligen njutit i fulla drag av att bara vara hemma och lofa runt i min lägenhet och pysslat. Ibland är det bara så skönt att inte träffa på en massa folk, vilket jag gör dagarna i ända på jobbet. Sov som en stock fram till klockan 10.30 var inte heller helt dumt. Som sagt, varit en riktigt skön dag som nu snart är slut.

Söt kom till mig efter jobbet förut. Vi tog en riktigt mysig promenad runt kyrkogården som finns i mitt område. Rätt fräckt att ha en enormt stor kyrkogård/park med stora vidder runt hörnet, trots att jag inte bor speciellt långt från city. Vi gick och kollade in namn på gravar, är lite fascinerad av gamla namn. Tittade även på engelska och tyska krigsgravar från 1:a och 2:a världskrigen.
Sedan gick vi hem till mig och bakade kanelbullar "bulls" som vi kallar dom. Vissa blev extremt stora, hehe, jag är inte så bra på ögonmott. Söt tog med sig mastodontbullsen hem. Ska ta med ett par stycken till jobbet imorgon, blir de nog glada. Sedan åkte söt hem, han är förkyld och ska jobba tidigt imorgon.
Han gör mig så himla glad och lycklig. Känns helt ofattbart att ha träffat någon som honom. Jag som är (var) den mest bittra på manssläktet, ni som känner mig vet. Har inte riktigt fattat att det är han och jag! Men så är det. Han är min pojkvän och jag är hans flickvän. Tycker väldigt, väldigt mycket om honom.

Imorgon ska jag jobba, börjar redan (!) 11.30. Såpass tidigt har jag inte börjat på flera veckor typ. Därför är det dags att sova en stund.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback