Glad midsommar alla läsare!

Vaknade precis, gick ut i köket och gjorde te. Där möttes jag av ett köksfönster som var plaskblött! Underbart, nu kan man vara säker på att det är Midsommar. Spelar egentligen inte mig någon roll, ska jobba idag och imorgon. Bra betalt dessa dagar. Trots det kommer jag och Johanna grilla och äta jordgubbar och färskpotatis hos mig. Någon sill blir det inte, nej nej, fy fasen vad äckligt.

Är tillbaka i Göteborg efter min lilla utflykt till Emelie i Blekinge. Det var hur mysigt som helst där nere, men återigen, way to much trees. Sa till Emelies kille att jag var på språkkurs, han bara garvade och skakade på huvudet. Är fortfarande imponerad av att Emelie förstår folk där nere, hennes kille pratar ändå förståeligt om man jämför med andra där nere. Kanska ska prata engelska nästa gång jag hälsar på?!

Jag har tagit massa roliga bilder den senaste tiden som jag ska ladda upp. Hinner inte det nu, men tänkte göra det på söndag. Har även skaffat en bilddagbok, ska lämna uppgifter om den när jag lagt upp bilder där med. Jag känner mig som Alfons, ska bara.

Glad midsommar, sup lugnt!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Man är väl språkbegåvad! =)

2007-06-25 @ 12:39:52
Postat av: Åsa

Blöt midsommar på alla sätt och vis....eller förresten, inte på ett :(
Jag är lycklig.....sista arbetsdan före 6 veckors semester imorrn. Jag dyker upp hos dig i slutet av juli och hoppas på att du är hemma och har en plats då :) Annars blir det till att smöra lite för Dahlan och Markus...
Hoppas på dig, tycker jag kommer ihåg att det lovats bira på balkongen....
puss

2007-06-28 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback