Känner ni igen känslan...?

Det är en känsla som återkommer varje år. Känslan av sommarens första försiktiga steg. Man mår bra i hela kroppen, det luktar gott och ljummen luft fläktas i håret som virvlar runt. Alla grönområden i stan är fulla av människor som ligger och kramas, spelar kubb, läser, sover och solar. Turisterna väller in i vår vackra stad och var och varannan dag är centrala delarna av stan full av fulla, glada , nykläckta studenter som åker runt i sina lastbilar. Mitt i all eufori traskar jag omkring och njuter av min lilla mini-semester jag fått mitt upp i allt. Har ett ganska konstant leende på min läppar just nu. Det beror på en hel del trevligheter men också det faktum att det faktiskt är varmt ute.
Ikväll ska jag traska runt i den sommaryra arbetarstaden med min tatuerade man och filosofera och dricka förhoppningsvis några kalla öl.
Det pirrar och har sig i min magen, är det sommaren eller den tatuerade mannen som spökar? Vi får väl se....
Men visst känner ni igen känslan..??

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaaa, den känslan är UNDERBAR!!! Hmm, den tatuerade mannen? Låter hur bra som helst juh. Vill vet mera, och vill veta det nu :) hihi.

Postat av: David

Hej på dig du...
Det ska jag definitivt göra...

2007-06-05 @ 14:47:16
URL: http://holydriver.blogg.se
Postat av: David

så du bytte alltså till GÖteborg, trodde du var klar o flyttade hem bara..

2007-06-07 @ 22:37:04
URL: http://holydriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback