Längesedan sist...

Ja det var minst sagt längesedan jag träffade min fina vän Hanna. Men imorgon bär det av till huvudstaden för att umgås med henne och Paul (japp, irländaren är här och hälsar på). Det ska bli helt underbart, dels att komma till den vackra staden men självklart också att få umgås med min bästaste vän! Imorgon packar jag in mig och min packning på ett förhoppningsvis inte allt för varmt tåg. Blir inte borta så länge, är tillbaka i Gbg igen på torsdag för jag måste jobba. Efter torsdag har jag sen hela helgen ledig. Inte fel alls!

Jag vet att många av er väntar på updates om den tatuerade mannen, och ja, det finns uppdateringar att få. Tyvärr orkar jag inte skriva mer än att det går bra med honom, mycket bra till och med. Av det lilla jag lärt känna honom så kan jag redan nu säga att han är one of a kind, i väldigt positiv bemärkelse. Efter en enorm dos av crappy guys träffar jag en helt fantastisk person. Kan ni tänka er hur bra det känns?

Sommaren i Göteborg är varm, svettig och härlig. Sommare på Liseberg är ännu svettigare och full av ännu mer turister. Min balkong har blivit inredd med blommor och annat mys så jag har tänkt spendera en hel del tid där i sommar. Planerar även för att sitta där och dricka kalla öl med mysia vänner som kommer på besök. Så kom, kom, kom, jag bjuder på kall öl på min lilla balkong!

So long...

Kommentarer
Postat av: Jen

Ha en underbar vistelse i sthlm, tjejen.
Hälsa Hanna så gott.
Rock on!

2007-06-11 @ 19:43:18
Postat av: Åsa

Kall öl! I'll be there...

2007-06-12 @ 21:30:35
Postat av: Jessica

jag kommer ner o hälsar på så fort jag hinner! That´s a promise!!!

Postat av: Annarki

åh! oldschool-klänningen med körsbär på i gamla stan har jag varit spekulant på hur länge som helst!! den e superfin ju.. avis* :p

2007-06-15 @ 18:20:50
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Malin

Shit du träffar killar på löpande band du ;)
kram stumpan

2007-06-27 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback