Long time no see

Hej på er. Längesedan jag bloggade känns det som. Sommaren har inte riktigt tagit fart än och ja, det är ganska pisstråkigt att vara ledig när regnet bara öser ner. Har kompenserat det dåliga vädret med öldrickande. Väldigt bra motgift mot regn, för idag regnar det inte! Sjukt bra.
Jobbar och står i, trivs helt okej, även om chefen och lönen kunde varit bättre. Man kan ju inte få allt man ber om. Ikväll ska jag och Linda, mfl, till den mysigaste baren i stan, KONTIKI. Så sjukt bra ställe. Allt är inrett i söderhavstema med bambuinredning. Var där i onsdags för att reka läget inför ikväll. Såg en hel del cuties. Ikväll ska de ha 50-60 tals tema så jag hoppas på lite skön rock' n roll.

Slänger upp lite pics sen senaste tiden....frossa på

 Linda lite full på väg över en tågräls....


 Hanna och Paul i Humlegården....bakfulla i solen och bland all hundskit från Östermalms-dogsen


Kommentarer
Postat av: David

mm, jag vet, Bowling for colubine är riktigt jobbig. Han har ju gjort en ny film nu "Sicko", om amerikanska försäkringsbolag och sjukvården.. Helt sinnessjukt hur det fingerar i det där landet.

2007-07-07 @ 16:01:31
Postat av: Annarki

hehhe sköna bilder =)

Postat av: Emlan

Hallå eller, har den här sidan slutat fungera?

2007-07-17 @ 12:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback