Nej, jag har inte slutat blogga

Jag har bara tagit en liten paus, eller rättare sagt jag har inte hunnit blogga. Allt går i en jävla fart hos mig nu. Jobb, ledighet, vänner som ska besökas och alkohol som ska intagas. Just nu beinner jag mig i norra Blekinge hos Emelie. Det finns väldigt mycket skog här och jag har lite svårt att förstå vad folk säger. =)

Jag har tänkt uppdatera er om allt jag gjort sista tiden. Stockholms-trippen, allt jag shoppat, krogrundor, utgången med jobbet (som blev helt crazy) och även Blekinge-trippen. Jag har även dissat den tatuerade mannen, pallade inte med honom och sen det faktum att han har en son på 3 år kan väl få vem som helst att få kalla fötter?

Nu ska jag och Emelie äta frukost, sen blir det stranden.

More updates to come....

Kommentarer
Postat av: Emlan

Jä ä svedd i pälsen alltså! =)

2007-06-20 @ 17:37:30
Postat av: Jessica

Kul med lite Isafisa-blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback