Sommar?!

Igår tror jag sommaren kom till Göteborg. Låg i en park i flera timmar. Mumsade i oss Brago-kex, Kanelgifflar, jordgubbar och kaffe. Hur skönt som helst. Vi låg i vår favorit park och gluttade på utsikten över hela staden och satt och gissade oss till vilken stadsdel som var vilken. Tror vi lyckades pricka in de olika delarna på Hisingen ganska bra i alla fall. Tiden flög iväg och vi bestämde oss för att ta oss hem till mig och grilla på min innergård. Det var min första grillningen för denna säsongen och herregud, GOD MAT. Varför är det så gott att grilla? Vi satte även i oss ett par folköl som sig bör på en girlsnight.

Nu är jag ledig fram till onsdag så jag har en liten minisemester just nu. Inte fel alls, tråkigt bara att ingen annan är ledig. Dagens projekt är i alla fall att städa/tvätta min balkong och sedan fixa iordning den med lite växter och annat mysigt. Ska bege mig in mot stan och fixa lite. Eventuellt ska jag och Linda titta till pingvinerna i Slottskogen i eftermiddag. För er som inte visste, jag älskar pingviner.

Förresten, kan inte denna bilden vara årets bild på Isafisa och Linda?

image48

Kommentarer
Postat av: jaanet

ditt hår e hoooot

Postat av: Isa

Janet: Tack tack. Trivs riktigt bra med det korta när det växt ut lite mer, även om det kanske inte syns så mkt på bilden.

2007-06-04 @ 23:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback