Världens gulligaste mumintroll flyttar...

Så var den sagan slut. Mumintrollet (som inte är något troll utan ett mumintroll) flyttar tillbaka till Finland. Jag är väldigt glad för hennes skull, för det verkar som det ordnar sig med lägenhet, utbildning och jobb. Är också glad för hennes skull att hon kommer ifrån Karlstad, det är inte meningen att man ska bo i studentbubblan i Karlstad allt för länge.
Kommer i alla fall att sakna alla mysiga, roliga, arga, bittra, fulla, flummiga, bakfulla, hungriga, kåta, ledsna, asgarviga (är det ett ord?!) stunder vi haft tillsammans. Stunder vi haft tillsammans med må-bra-människor gånger 100, typ Hanna och Åsa!
Kommer aldrig glömma dig Jessica och jag kommer sakna dig, vilket jag redan gör. Lycka till i Finland!



Full å glad för ungefär ett år sedan! Puss

Kommentarer
Postat av: Annarki

yeees, jessica rockar hela världen

Postat av: Åsa

Fy fan, slutet på en epok. Alla har dratt :(
Reunion om några år, eller hur galna brudar?!

2007-06-10 @ 19:32:46
Postat av: Jessica

Älskling då! Tack så hemskt mycket för de fina orden!!!! Jag saknar dig en himlans massa!!!!
Obs: Kolla in fältet för var emailen brukar stå. skriver in mitt finska mobilnummer där

2007-06-13 @ 14:05:02
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback