Äntligen, äntligen

Imorgon händer det. Ja, min bästaste vän Hanna kommer hit. Hon stannar tills på tisdag. Imorgon möter jag upp henne på centralen coh sen tar vi vagnen hem till mig, tänkte bjuda henne på middag efter en lång tågresa. Sedan är det nog dags att göra sig iordning och öppna lådan med vin. Imorgon ska jag visa henne barernas bar -Rockbaren. Får väl se vart vi hamnar efter det, hehe. Tror att Karin hakar på med, kul kul.
Lördag ska vi upp till Stenungsund, lilla mamma fyller år. Hon ska bjuda oss på mat, mmm. Sen åker vi hem till mitt krypin igen för att fixa. För alla som inte vet är det St Patrick's day på lördag. Patties day betyder för Hanna och mig öl i massor och gröna tröjor.

Updates will come.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, St Patrick's Day, jag vill också dricka öl i grön outfit med er. Saknar er massor.

Puss & kram

2007-03-15 @ 15:32:33
Postat av: Jessica

JAG MED!!! Men jag lovar att jag skall hålla fanan högt uppe här i Karlstad i år också!!

Puss på dig! O hälsa Hanna!!

Postat av: Emlan

Väntar ännu på det där mailet...=)

2007-03-20 @ 15:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback