Betnér ÄR min idol

Jag är lite emot hela grejen att ha en idol. Det är mest 8-åriga småkids som springer runt och suktar efter att vara som Lena PH (vem fan vill se ut som den 40-åriga haggan anyway?).  Men nu har jag, Isabell, en idol. Vi var fyra glada chicks som skulle på Storan för att se Magnus Betnér live igår. Alltså! Fett! Det finns liksom inte ord för att beskriva hans shower, tror att man måste se honom live för att förstå hela hans sammanhang. Dude, han har verkligen ett sammanhang i sitt framförande och jävligt mycket vettigt att komma med!
Man garvar inte åt honom hela tiden, men det är inte heller meningen -han är ju inte Johan Glans. Under showen kom jag på ett antal personer i min omgivning som verkligen skulle behöva höra på Betnér och inse ett och annat. Jag och Linda var överrens om att ur vår synvinkel och våra politiska åsikter så höll vi med om att Betnér hade att säga. Ex, Döda Runar, Hata barn är OKEJ, Städa upp porren och visa glada människor som knullar, Par ska skilja sig istället för att köpa en ny plasma-tv, Invandrarna måste komma in i samhället. Bara det faktum att Betnér röstade på FI i senaste valet gör honom än mer älskvärd! Vi var helt enkelt lyriska. Är du i närheten av en Betnér live-show skynda dig att köpa biljett. Kanske inte om du är en moderat utan humor -eller jo då behöver du ännu mer höra vad han har att säga.

Som ni märkt har min blogg varit lite oaktiv, men Hanna har varit här och då har jag inte engagerat mig i min blogg. Dessutom har jag tenta på fredag, om en vecka, så jag har en del att greja med.
Det har blivit vår i Göteborg vilket uppskattas fett! Jag har även fått sommarjobb i en foto-affär i sommar på Liseberg!

Lägg också märke till mina ändringar på bloggen. Till alla er som stört er på min lilla felstavning av betraktelser är det nu åtgärdat och jag har lagt upp en ny bild på mig själv.

Förresten drog Betnér ett skämt om Örnsköldsvik, ni som känner mig vet att jag hatar den staden och dess (synnerligen två riktigt korkade) invånare. Han sa att det inte var direkt svårt att få igång den publiken det var bara att säga något om Foppa så kom alla på varandra med en gång. Det säger ju en del om nivån och framförallt en kille och en tjejs intelektuella nivå när man säkerligen skulle skrattat åt det och även stolt visade upp en pizzeria där Foppa ätit middag typ en gång. Det säger ju som sagt en hel del om hur dumma i huvudet dom är

Love ya! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behöver mer info om flipflopsen... Ska dom användas till vardags eller vara lite mer fancy? Strandflipflops rent av kanske? O vad har du för storlek? Ganska mycket fina flipflops här som man kan ha till annat än gå o handla på ica med liksom! =) Kram

2007-03-24 @ 05:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback