GAhdejfkpffvjfnncuriehvåäjefd

Ungefär så känns det i mitt huvud just nu...tenta om några timmar, kl 13. Tror inte att det kommer vara några större problem med att sätta den, men ändå. Buhuuu....arkitekter, målare, byggnader, orter, årtal och annan goja springer på kapp i mitt huvud och jag vet just nu inte vart jag ska placera in dom. Därför fördriver jag tiden med att blogga! Mycket bra uppladdning.

Jag vill dricka öl/vin/sprit/saft/ eller vad fan som helst ikväll. Inte i några kopiösa mängder men jag vill. Är det någon inom räckhåll som vill göra det med mig ikväll?! Jag vill gärna gå till Kings head eller Kelly's och dricka bärs. Snääälla, bara några stycken öl. Jag vill....om inte annat sitta på min balkong och dricka lite vin?!
Nej jag är inte desperat, vill bara fira min tenta....

Kanske lika bra att försöka reda ut ett och annat inför tentan medans jag fortfarande har tid.

Tack för samtalet igår Åsa. Blev väldigt glad av att du ringde!

Jessica: Måste medge att jag saknar vårfesterna på trio10! Kanske ska komma upp nån gång och dricka alkohol och grilla? For old times sake...?! För visst saknar ni mig lite, hihihihi.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är klart du skall komma!!! Vi saknar dig jättemycket! Så, pallra upp ditt arsle till Karlstad nån dag, så fixar jag festen.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback