Hur ska jag göra..?

Det är fredag sen eftermiddag. Har skrivit tenta och ätit mat så jag är proppmätt verkligen. Pratade med några kursare förut idag som skulle till ett ställe vid Järntorget sedan och dricka öl tillsammans. Jag sa att jag skulle dyka upp och det låter kul plus att en del av de jag pluggar med är riktigt, riktigt trevliga. Men då kommer också det stora MEN:et....jag känner inte någon där speciellt bra och jag sitter just nu och fjanatar mig över att åka in med vagnen själv! GAH! Hur löjlig får man bli. Men jag är nog en sån som tycker det känns bättre att gå dit med någon eller i alla fall möta upp någon man känner någorlunda. Så är dock inte fallet idag!
Känner mig dum för att jag nojjar mig över såna här saker. Hur svårt är det egentligen?

*Byta kläder
*Sminka mig
*Gå till spårvagnen
*Gå in på puben
*Leta efter någon jag känner igen
*Gå fram och säga hej!
*Köpa en öl och börja prata med folk

Som sagt det är jag som är barnslig. Är det så att jag inte hittar någon är det ju helt enkelt bara att åka hem igen. Det är ju fredag och jag har gjort tenta! Helt enkelt är jag värd en öl....and off she goes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback