Nyfikna...

Jag är glad att jag har nyfikna små vänner som vill veta saker om mitt liv. Hihi. Förresten var jag hemma hos pojken i måndags....

För att ge er en hint om pojken så skriver jag några nyckelord som ni kan försöka klura ut om det är en kille i min smak.

Smal (sådär sött tanig)
Converse
Mörkt hår
Halvlångt ostyrigt hår
Randig tröja (hade han i lördags)
Musiknörd
Nörd
Simpsons nörd
Hela lägenheten fylld med skivor och filmer
Han röstade inte på alliansen

Ni som känner mig väl vet att jag inte tycker att nörd är något negativt. Okej, det finns nördar och det finns nördar. Men ni fattar nog. Det är inte Thore i FC Z som jag träffat direkt....

So long everybody.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan vad glad jag är för din skull tjejen!!!! Du är värd en myspojke!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback