Studentens ständiga dilemma...

Jag vill inte mer, orkar inte mer och har helt enkelt inte lust. Ibland är det så extremt ocoolt att vara student. Har verkligen pluggat hela dagen. Varit på Humanisten med en tjej från klassen och vi har verkligen pluggat. Sitter ändå här med ångest över att jag borde läsa mer...trots att jag kom hem för knappt två timmar sedan. Jag orkar inte ens se på Grey's Anatomy för jag är så frustrerad. Det är ju för helvete reklampauser hela tiden och dom gör mig galen, speciellt idag.

Jag funderar seriöst på att gå och lägga mig. Tvätta bort gammalt smink som suttit i ansiktet sen klockan tidigt imorse, ta på sig den största utslitnaste sovtröjan, borsta tänderna och bara krypa ner under det mjuka täcket. För några timmar glömma tentahetsen och bara sova. Men är det okej att gå och lägga sig kl 21:11?! När hände det sist?

Idag tydligen. God natt.


Kommentarer
Postat av: Emlan

Sussa sött! =)

2007-03-29 @ 03:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback