Tentaångest

Jajamen, då var den äntligen här igen - Tentaångesten. Varför skall den alltid komma och hälsa på sådär lagom några dagar innan tentan?! Har tenta på fredag och som det känns just nu har jag en rejäl uppförsbacke att ta mig upp för innan jag kl 13 på fredag sitter i tentasalen. Insåg att jag har huvudvärk och efter en lite tillsägelse från min mamma på telefon igår om att jag måste äta bättre så kokar just nu pastan på spisen. Egentligen ganska självklart att det är jobbigt att plugga när energin befinner sig nere i tårna. Ändring på det alltså!
Gör dock det bästa av situationen, sitter på min varma balkong med böckerna och dricker kopiösa mängder vatten, även det på inrådan av kära mamma som inte vill träffa mig på sjukhuset i år igen med vätskebrist.
Tror trots allt att tentan kan gå bra, har ju flera dagar på mig till fredag. Imorgon vet jag dock att paniken kommer vara ännu större än idag! GAAAAAAAAAAAAAAH.

Emelie: Nej jag har inte tappat bort någon familjemedlem men jag är däremot asdålig på att räkna. Hur går det med flipflop-shoppingen?!

Åsa: Bra att veta att ingen tjejfest går att jämföra med våra och ja, jag somnar alltid först. Men det är ju bara för att jag är så ung.

Jessica: Det går bra med honom men jag är inte så sugen på att skriva alla detaljer här men I sure got me some....

För er andra så måste jag bara säga att mina armar är kräftröda och det svider i min panna. Bodybutter från The Bodyshop kanske inte är det bästa att ha i solen, snacka om stekyta....

Oj, glömde visst av ångesten för en stund men den lär återkomma.

Kommentarer
Postat av: Emlan

Phu vad skönt att du bara är dålig på att räkna...Blev lite orolig! =)

Flipflopsen är under planeringsstadiet...

2007-03-28 @ 14:08:31
Postat av: Jessica

Fan va gött då!! Jag ringer dig nån dag så får du ta detaljerna på det sättet då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback