Distraction...

Alltså, folk måste varit sjukt mycket smartare innan datorn och internet uppfanns. När man suttit och flitit pluggat i ett antal timmar är det väldigt lätt att smyga sig till datorn. Kolla de vanliga sidorna man brukar, kolla lite bloggar, fixa lite med i-tunes och så vidare, kanske till och med skriva en blogg själv.
Shit, jag har ju redan bloggat idag. Hur som helst tror jag att det var lättare för folk att plugga förr i tiden när det inte fanns en dator som lockade till sig uppmärksamheten. Ännu ett älskvärt i-lands problem.
Nu är det i alla fall 3 timmar kvar tills jag ska träna och jag ska verkligen plugga hela tiden fram till dess, jag ska, jag ska, jag ska, jag ska....

Jess: Tack för de fina komplimangerna. Haha, tänkte på det med korten, den som väntar på något gott....

Åsa: Klart du ska flytta till Gbg. Gör som alla andra svenskar (förutom ni konstiga norrlänningar) nöj dig med fjällen nån gång eller två per år. Så jävla kul kan det väl inte vara att hoppa runt i fjällen... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback