Hello again...

Nu är jag människa igen! Inte för att jag vet om jag var det innan, men nu gör jag ett försök i alla fall.

Tentan avklarades på lördagen och när jag lämnade tentasalen kändes det lika skönt som det alltid gör när man precis är klar med tentan. Hur det gick känns som en senare fråga men jag tror inte att det är någon större risk att jag kuggade. Host host, väldigt ödmjuk brud ni har här.... ;)

Som sig bör efter tentaskrivning ska alkohol inhandlas vilket jag gjorde. Råkade även köpa lite kläder. Oj då. Lovar helt säkert att jag behövde nya kläder.
Åkte hem och min bror kom hit och han ville bjuda mig på lunch så vi gick till en krog på nära avstånd och åt. Mumsigt.
Gick hem till mitt krypin igen och gjorde mig iordning. Bra-killen frågade mig på fredagen om jag ville åka med han och Linda (vän till oss båda) till några utav dreas vänner och grilla/dricka öl. Säger man nej?! Knappast. Hur som helst, vet inte om jag skrivit det innan men det kännts helt annorlunda mellan mig och bra-killen den senaste tiden och det är annorlunda på ett positivt sätt. Mycket positivt sätt. Vi har inte haft något snack eller så, det känns inte nödvändigt än heller för det är så himla naturligt mellan oss. Avslappnat och helt enkelt jävligt nice. Är det då inte lika bra att skippa att vara så jävla brudig och ha samtal liksom? Eller? Varför måste man alltid veta hur allt ska vara, kan det som händer mellan oss inte bara växa fram utan massa konstiga snack? Så vill jag ha det i alla fall. Att han bjöd med mig till sina vänner tyder väl ändå på att han vill mer än att bara knulla vilket är långt ifrån det enda vi gör, hehe, även om det är mkt trevligt att göra det med just honom. Aja ni fattar. =)
Efter grillningen slutade kvällen på Sticky som det känns som alla kvällar gör nuförtiden typ. Anyways med nice sällskap är det inte alltid stället som är det viktigaste.
Gårdagen tillbringades i sängen tillsammans med bra-killen fram till kl 16.30 när jag blev rastlös. Fan vad killar kan sova. Visserligen behövde jag också sova men jag tyckte det räckte vid 16.30.
Annars är det lugners med mig.

So long buddies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback