I...

wanna fuck a dog in the ass.... I wanna fuck a dog  in the ass colud only fuck a dog in the ass.


Nu är jag helt ensam efter en jävligt kul fest. Är full. Ni får ursäkta för mina eventuella felstavningar. Jaja. Har varit en sjukt kul födelsedag även om jag inte är ett större fan av födelsedagar efter det att man fyllt 15 år. Men va i hell. Man blir ju inte yngre. Tur är väl kanske det, skulle defenitivt inte vilja vara 17 år längre så jag nöjer mig nog med 22 år och lyssnar på Velvet underground. Bra skit!

By the way, jag och bra-killen har bestämt att vi inte ska ses mer som kille och tjej utan som vänner. Hatar egentligen det uttrycket vänner. Vad fan betyder det egentligen? Helt enkelt att vi inte ska ses mer. Han lär ju inte höra av sig mer och inte jag heller. Det fanns helt enkelt inte de känslor som någon av oss trodde fanns även om vi gillade varandra och situationen. Jag var helt enkelt inte kär och det var tydligen inte han heller. Ja ja vad ska jag säga. Inte mycket faktiskt förutom att det va tråkigt att det inte funkade för det kändes som att det skulle  ha kunna gjort det. I'm out on the market again and I'm not really sorry. Nej för hade jag verkligen haft känslor hade det känts helt annorlunda och det gör det inte så jag gråter inga tårar. Snarare är jag glad och lycklig för jag har haft alla mina goa vänner hos mig och haft  en jävligt kul födelsedag.

Nu ska jag dricka lite vatten och sova. Imorgon gäller att plocka upp flaskor/burkar, sova och jobba. Snälla ni söta vänner oroa er inte för mig, jag är snarare glad att det kom fram hur vi båda kände nu innan det hann gå för långt!

Puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Emlan

Inte klokt vad du är gammal nu! Moahahaha

2007-05-17 @ 10:08:16
Postat av: Annarki

grattis i efterskott!! och du, va tråkigt att det inte funkade med killen... bra i alla fall att ni kom överens om det.. sköt om dig. kramen!

Postat av: Malin

Hej!
Sjukt vad jag känner igen mig igen. Kände precis samma sak med Hardrocker. "Vaddå vänner vi kommer absolut inte att ses mer". Vilket vi hittills inte har gjort heller, och blir kortare och kortare mot varandra på msn.
Vad sjukt det är. Det är precis som att "ihop" och "vänner" är två så olika saker att man bara kan vara antingen det ena eller det andra. Det funkar inte att bli vän med en man varit typ ihop med och det funkar inte att bli ihop med en vän. Oftast. That is.
Idag ska jag åka med Kim och Therese (ska bli intressant att se hur hon blir när hon blir full) till Linköping och ..just det, bli fulla. Det kommer bli trevligt tror jag. Ska vara där och overalla och studenta hela helgen. Kommer nog dock inte bli något fyllehångel. Jag tror att jag ska "bli celibat". Lika bra det .
kram på dig!

2007-05-18 @ 09:49:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3766

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback