Imorgon...

fyller jag 22 år. Inte någon större grej med det men jag undrar mest när vi blev så gamla allihopa? Inte för att jag skulle vilja vara yngre än vad jag är nu. Absolut inte, men hur gick det till? Tror inte att jag vill bli äldre än 25, nöjer mig med det. I sinnet i alla fall. Så jag har tre år på mig nu att leva loppan. Undra hur det känns för Åsa att fylla 26 i år...?! Hmm. ;)

Hur som helst ska jag ha fest imorgon. Det är ju helgdag på torsdag så det passar finfint att ha festen imorgon. Kul med något som bryter av veckan. Ska även jobba torsdag, fredag och lördag denna vecka så jag kan behöva lite alkohol imorgon. Kommer bli lite körigt imorgon. Har föreläsning mellan 9-16 och sen ska jag hem och fixa innan alla kommer. Det ska bli jävligt kul i alla fall.
Så idag ska jag baka, handla (dels på Willy's men även el systemo bolago) och plugga. Tror även jag ska klämma in ett träningspass.
En fråga, eftersom jag fyller år vill jag bjuda på något smarrigt. Inte tårta dock för jag är inte så förtjust i tårta själv. Valet står mellan cheesecake eller hallonsmulpaj. Ni som känner mig vet att jag är grym på att baka, så gott kommer det att bli oavsett. Hehe. Vilket av ovanstående hade ni helst viljat äta på en 22-års fest?

Nepp, nu är det dags att hoppa in i böckernas förtrollade värld (not).



Kommentarer
Postat av: Jessica

Cheesecake!!!!!!!!!!!!!!! Abslout!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback