Jag tycker om Finland...

för där händer det bra grejer. Nu syftar jag inte på Schlagern, för ni vet alla att jag hatar schlagerhelvetet. Men däremot finns det ett företag som heter Limbo som lanserat en kollektion med t-shirts med den dumma idioten Carola. På tröjorna är hon avbildad med törnekrona och det har hon tydligen blivit upprörd över. What can I say? Mannen bakom företaget säger att många andra "stjärnor" tyckt att sina avbildningar varit roliga men inte Carola för det var väl törnekornan som hon blev upprörd över. Hon ska tydligen stämma finnen om han fortsätter sälja tröjan. Finländaren säger att Carola är känd som en...ja bitch och diva. Stämmer det? Ja. Carola är ju helt jävla dum i huvudet. Allt detta visar ju bara på hur sjukt stort allvar hon tar sig själv på. Säger bara det, svenska kändisar.
Vem tycker egentligen om Carola?

En annan grej jag ogillar är att NATO befinner sig i min vackra hemstad. Vilka tycker egentligen om dom?

Nu ska jag snart iväg till jobbet och sen ska jag och Linda dricka öl. Mmmm. Ledig imorgon så jag kan sova hela dagen om det är så.

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

tjenis :)

Ja det har "jag". Eller snarare han. *Suprise*. Men jag kan inte direkt säga att jag har deppat ihjäl mig, även om jag vart lite ledsen. Jag saknar mest...hmm...sex.
Som det är nu så är jag bara glad att jag inte bundit upp mig vid någon, med tanke på att jag ska vara borta hela veckan.

Postat av: Malin

vad säger jag.... hela sommaren menar jag förstås ;)

2007-05-12 @ 13:43:21
Postat av: Jessica

Jag säger ju det, Finland Rules!!! Öl är mumma, själv ska jag också knäcka ett antal öl ikväll :) snart är det dags för den första!! Weppa!

2007-05-12 @ 14:47:21
URL: http://jezzz.blogg.se
Postat av: Åsa

En Halal-slaktad Carola = en bra Carola

2007-05-12 @ 17:28:00
Postat av: Åsa

...eller iaf mindre dålig!

2007-05-12 @ 17:28:25
Postat av: Isa

Jag älskar era inlägg!

2007-05-13 @ 12:49:31
Postat av: Annarki

Jag älskar Carola..... NOOOOT!! töntbrud

2007-05-14 @ 10:00:09
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback